fannys.blogg.se

trettionde januari

Publicerad 2013-01-30 17:58:35 i fannys

Det här blir nog de första och sista skönhetstipsen på denna blogg. Är mer den typen som säger "le bara, så blir allt bra". Iallafall tänkte jag dela med mig om mina senaste köp när det kommer till skönhet. Schampot och balsamet har jag läst om länge på bloggar som tipsar hej vilt, så jag tänkte ge det en chans. Mitt hår har varit som svinto nu under hösten och vintern, men efter att jag använt detta en tvätt blev det SOM NYTT. Hallelujah, prisa Gud och so on. Åhlens köper du det på!

Och sedan över till tips två. Mitt puder från isadora som jag haft i en evighet tog slut så jag gick till NK och bad dem ta fram något som var bra. Efter att hon visat detta och sminkat mig lite så orkade jag inte leta mer utan betalade och gick hem. Och det är SÅ bra. Jag har aldrig använt foundation, utan nöjt mig med kompaktpuder under vintern och detta är perfekt! Täcker allting och "ger en jämn yta". Det heter iallafall Diorskin Nude Compact om jag fattat det rätt, och jag har färgen(?) 010.

Båda produkterna är väl i de högre prisklasserna, iallafall för min plånbok, men jag är så nöjd så det får det vara värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela