fannys.blogg.se

tjugoåttonde februari

Publicerad 2013-02-28 21:13:00 i fannys


Har hänt, och händer, så fantastiskt mycket just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Igår kom iallafall min kompis Rebecka ifrån Västerås och imorgon åker vi tillsammans till Malmö för att huvudsakligen se på The Killers, som vi har längtat. Klippte också av mig en decimeter av mitt hår. Eller frisören gjorde det. Idag tog jag bort min tandställning! Den känslan alltså, obeskrivlig. Sprang senare ner på stan och införskaffade mig en jeanskjol som får vänta i garderoben tills mina ben har blivit några nyanser mer bruna. Men det bästa av allt var nog min för tidiga födelsedagspresent från världens bästa föräldrar: biljett till Beyonces konsert i Globen i maj. Tillsammans med min andra Rebecka. Åh, så mycket roliga saker nu hörrni.

Imorgon bitti 06:40 avgår tåget från Göteborg mot Malmö där Rebecka och jag hade tänkt att ha en grym helg. Tycker jag att ni också ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela