fannys.blogg.se

artonde mars

Publicerad 2013-03-18 18:19:00 i fannys


Walla internetkidz. Idag har jag haft en ledig måndag och jag har passat på att göra lite hushållssysslor som jag skjutit upp alldeles för länge. Varit småsjuk i en vecka med, så i övrigt har jag kurerat mig med te, frukt och serier.

I helgen var jag i mitt familjehem och umgicks med la familia. Vi grejade med inbjudningskort, festplanerade och bakade mängder av bullar. På lördagskvällen var jag dessutom hos min kära Ellen och åt tacos och lösgodis.

Igår kom becka hit och drack te och myste med mig. Vi tittade på film, pratade framtid och annat som hör till när hon är här. I morse när hon gick till jobbet fick jag ligga kvar i sängen, den känslan, mmm. Ikväll ska vi se på bio och det ska bli så himla sköj. I torsdags var jag på "Små citroner gula" med Mikelina och Lisa och ikväll så ska Becka och jag se Oz, the great and powerful. Fantastiskt vardagsnöje det där med bio.

Tishan är från Weekday och örhängena från Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela