fannys.blogg.se

tjugosjätte mars

Publicerad 2013-03-26 10:53:00 i fannys

Hej vänner. I helgen var jag i Västerås och hälsade på min vän Rebecka, men gick också på kalas hos min brors flickvän som gått och blivit 25. I söndags rullade tåget in på Göteborgs central sent, så det var marsch i säng när jag kom hem efter att ha nickat till på tåget x antal gånger. Det senaste har det varit ganska mycket att göra på jobbet och igår var det inget undantag. Efter arbetsdagens slut gick jag hem, duschade och lade mig i sängen och tittade på Girls för att samla lite mer energi.

På torsdag kväll beger jag mig hem till Ulricehamn för att fira påsk och träffa familj och vänner, dunderskönt med långledigt. Nu ska jag sticka ner på stan för lite ärenden, och sedan ska jag möta upp Rebecca och hennes mor för en fika bland annat. Fantastiskt väder idag ju!

Jeans och tisha Cheap Monday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela