fannys.blogg.se

tredje mars

Publicerad 2013-03-03 22:34:19 i äventyr

På lördagen gick vi upp tidigt och ut på andra äventyr i staden. Gick på lite smågator, fikade, handlade och tittade på graffiti. Sedan var det dags att göra sig i ordning för kvällen och The Killers. Att gå på konserter är nog mitt största intresse och får man då en konsert som Killers gav så borde man göra det oftare. De var så jävla bra. Ja, det behövdes en svordom för att styrka detta. Det var ren och skär eufori från första låten tills de klev av scenen. Vi hade jättebra platser på golvet, de körde i stort sett alla mina favoritlåtar och de var helt enkelt så förbannat grymma. Det är svårt det där, att beskriva vad som gör en konsert bra, dels för att det är individuellt hur man uppfattar vad som är bra eller dåligt men också för att man inte kan kontrollera hur man berörs. Jag vet att jag kommer leva på detta inte minst till maj, då det är dags för nästa konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela