fannys.blogg.se

trettionde januari

Publicerad 2013-01-30 18:15:33 i kläder

Min favorittröja just nu som jag fick av Simon i julklapp. Det är den kända bilden när Beatles går över Abbey Road, men i handen håller de alla också i ett lasersvärd. Beatles och Star Wars i en och samma bild, så bra det kan bli enligt mig. Jeansen köpte jag i helgen och det är Crocker. Mina gamla från Cheap Monday hade både töjt sig och tappat färg, så det var dags för ett par nya.

Nu ska jag dock svira om till myskläder, för onsdag är lika med tv-kväll. Det har förutspåtts bli storm här i Göteborg ikväll och inatt, så jag bunkrar upp med te, kakor och tända ljus. Tacksam för att jag får vara inomhus.

Kommentarer

Postat av: Ron

Publicerad 2013-01-30 19:41:49

Tycker då att du ska kolla på mina färshion tips på blöggy. Gör det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela