fannys.blogg.se

tredje januari

Publicerad 2013-01-03 13:16:38 i fannys

De senaste dagarna har jag sovit ofantligt mycket, men också tittat mycket på film och serier. Film och serier är något jag är väldigt intresserad av och något jag lägger mycket av min fritid på. Just nu tittar jag på Scrubs, och är på åttonde säsongen. Har aldrig följt det innan, så nu i vinter har jag kollat igenom alla avsnitt. Dessutom har jag sett på Amelie från Montmartre, den är en av mina favoriter. Jag har också kollat på en annan fransk film som heter En oväntad vänskap. Den har gått på bio nu i höst och jag tyckte verkligen om den.
Jag åkte som sagt hem tidigt på nyårsafton, just för att jag inte var helt frisk och ville inte riskera att bli sämre. Och vilken fantastisk känsla det var, att komma hem till sängen tjugo i ett och dessutom vakna på nyårsdagen tidigt och välmående. I vilket fall var kvällen väldigt trevlig då jag och fem kompisar åt trerätters och umgicks innan vi gick till en annan kompis som hade en lite större tillställning. På nyårsdagen köpte min lillasyster och jag hem thai och kollade på serier resten av dagen, precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela