fannys.blogg.se

tjugosjätte januari

Publicerad 2013-01-26 12:08:49 i fannys

Så igår var jag ute med mina arbetskompisar och firade att det var lön, men också för att säga hejdå till några som ska ut och resa ett tag. Vi var på Biljardpalatset och spelade och drack några öl.

Idag har jag löst melodikrysset och tagit en lång, sen frukost. Vi brukar göra så på lördagarna att jag sitter hos mig och spelar, pappa spelar hemma på gården och farmor löser krysset hemma hos sig. Under spelet smsar vi svaren till varandra och löser det därför ihop. Perfekt sätt att lösa det på, i och med att vi är tre generationer och kan oftast olika frågor. Ringde även och pratade lite med farmor efteråt, hon och farfar ska till Kanarieöarna imorgon och jag är avundsjuk.

Annars hade jag tänkt sticka ner på stan och slåss med alla andra shoppare idag. Inte så smart drag att gå ner lördagen efter löning, men men. Ska nog köpa lite nya tulpaner också, de jag har nu har snart gett med sig. Anyhow, ha en bra lördag.

Kommentarer

Postat av: soffis

Publicerad 2013-01-26 16:52:44

älskar tulpaner!!

Svar: favvisar!
fannys.blogg.se

Postat av: mickis

Publicerad 2013-01-26 17:50:48

jag med!!

Svar: Och jag med!!!!
fannys.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela