fannys.blogg.se

tjugonde januari

Publicerad 2013-01-20 22:26:04 i vänner


Jag har haft en så bra helg. Rebecca kom och pratade igen massa med mig i fredags vilket var välbehövt. På lördag morgon kom Alva hit och vi drack te och åt choklad. Efter det gick vi ut i januarikylan för att titta i lite affärer och sedan äta en god lunch på tredje lång. När tår och fingrar var allt för kalla begav vi oss hem igen för att göra havrekola och titta på film. Senare åt vi lax och tittade på P3 guldgala innan vi (Alva) somnade till ännu en film.

Idag kom också mina fantastiska föräldrar hit, vilket (likt många gånger förr) resulterade i att lägenheten blev städad och kylskåpet fyllt. De skämmer bort mig så. Efter det åkte vi och tittade på en av Göteborgs finaste utsikter innan vi for till Ikea. Nu är lägenheten i stort sett färdig och den känns väldigt "Fanny". Ska ta lite bilder en dag snart och hoppas att de gör mitt kryp in någorlunda rättvisa.

Avslutar denna helg med päroncider, vitlöksbröd och Juno, alltså på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela