fannys.blogg.se

sjuttonde januari

Publicerad 2013-01-17 21:32:09 i vänner

Det har varit mycket på jobbet denna veckan, så när jag kommit hem har jag lagt mig i soffan och inte orkat göra någonting. Det gör att man längtar till, och uppskattar helgen mer. Imorgon kväll kommer Rebecca, en av mina bästa vänner, till Sverige och till hem till mig. Hon flyttade till Oslo i slutet av sommaren vilket har resulterat i att vi inte ses så ofta längre. Nu hade hon iallafall tänkt komma till hemstaden på snabbvisit och stannar till hos mig innan hon far vidare. Ska bli väldigt kul!
becca och jag på juldagen förra året

På lördag morgon, lagom tills jag löst melodikrysset, kommer min kära syster på besök. Min käraste ägodel, som jag inte heller träffar så ofta nu för tiden. Ska bli så skönt med lite syster-tid. Men först har vi en arbetsdag kvar, och den ska nog gå smärtfritt, det är ju trots allt fredag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela