fannys.blogg.se

sjunde januari

Publicerad 2013-01-07 21:03:18 i fannys

Något av det bästa på dagen tycker jag är när man kommer hem efter jobbet och byter om till myskläder, kokar en kopp te, tänder ljus och har på TV:n i bakgrunden. Med vänliga hälsningar tjejen som romantiserar sitt liv. På tal om att romantisera, jag flyttade för drygt en månad sedan till mitt lilla kryp-in och nästan det enda jag kan tänka på nu för tiden är hur jag ska inreda och fixa i den. Jag har kommit en bra bit på väg, men än fattas det bland annat en kohud, ett nytt tv-rumsbord, tavlor och filtar. Räknar ner dagarna till nästa lön!
I helgen lade jag istället ned mycket energi på mina vänner. Min kompis Lisa bor också i Göteborg vilket har medfört att vi umgås en hel del, så även denna helg. Vi åt grillad entrecote på fredagskvällen och efter det drack vi te och tittade på filmen "Himlen är oskyldigt blå". På lördagsförmiddagen mötte vi upp Hanna på centralen och tog en lång lunch på stan. Efter lite prata-igen och serietittande följde jag Hanna till centralstationen på söndag eftermiddag och vinkade av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela