fannys.blogg.se

nionde januari

Publicerad 2013-01-09 12:57:06 i fannys

Ibland är det rätt svårt att förstå att det var ett år sedan jag gick in på min sista termin i skolan. Tiden då jag gick och köpte tyg till min balklänning, letade som en galning efter studentutstyrsel och då jag plockade fram studentmössan för att förstå att det var på riktigt, att det var min tur att ta studenten. Men vad jag tog vara på tiden, och det är jag så himla glad över. Vi åkte till Skottland med klassen. Sofia och jag slet med vårt projektarbete som medförde att vi blev nominerade till det bästa arbetet. Jag hittade en byxdress och ett par blommiga Dr Martens när jag var i London med min familj i mars. Det känns som att det var igår.
Något som också hände för snart ett år sedan, men som känns mycket mer avlägset var att jag satte in min tandställning. I början tyckte jag uppriktigt sagt om den, vilket är ganska ovanligt. Men jag trivdes i den, och jag älskade att få välja färg på gummibanden. Bubbelgumsrosa var min favorit. Nu har den suttit där i 11 månader och vill jag inget hellre än att ta ut detta klumpiga galler. Ska åka till tandis nu och övertala dem att ta ut den nästa gång. Cross your fingers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela