fannys.blogg.se

fjortonde januari

Publicerad 2013-01-14 18:39:22 i mat

Idag ringde min klocka halv sex för att jag skulle åka iväg till jobbet. Uppskattar mitt arbete så himla mycket, speciellt nu under den mörka delen av året just för att jag får vara ute i dagsljuset. Att jag får min vardagsmotion med spring i trapphus och cykling är också ett plus i kanten.
Jag är en sådän där keso-fantast och äter det på mackan, i pannkakor, till salladen eller så här, världens godaste mellis. Hallon, keso och müsli, svårare än så behöver det inte vara. Perfekt för dagar som idag när man kommer hem och är helt slut i kroppen.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-14 21:49:48

hejhej

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Publicerad 2013-01-16 10:50:31

Ser väldigt gott ut :) Kramisar Carro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela