fannys.blogg.se

tjugosjätte februari

Publicerad 2013-02-26 22:09:50 i kläder

Idag tänkte jag sticka ner till stan för att titta runt lite, eftersom jag i stort sett aldrig tar mig tid till det. Istället fastnade jag i kollektivtrafiken och fick skynda mig iväg till gymmet där jag mötte upp Filippa. Fått rutin på det här med tränandet nu och det är så skönt.

Man börjar känna av att våren är på väg mer och mer här i Göteborg. Nästan ingen snö kvar och vi har haft strålande sol i en vecka. Kände till och med av min pollenallergi förra veckan, haha. I vilket fall blir man på fantastiskt humör av detta och jag är mer tacksam än någonsin för mitt jobb. Har dessutom gått in i den vecka som förmodligen kommer vara en av mina bästa detta året. Mer om allt detta senare.

Har idag på mig transparenta kostymbyxor från Miss Milla, skärp från Myrorna, tröja från American Vintage, kofta från Lindex, mössa från Åhléns och brillor från Bikbok. Och mina Creepers också, fast de syns inte på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela