fannys.blogg.se

tionde februari

Publicerad 2013-02-10 15:20:00 i kläder

En bildbomb med bara kläder kommer lastat. I veckan har jag legat hemma och varit sjuk och inte haft mycket ork till någonting. I fredags gick jag till jobbet och efteråt fick jag finbesök av Hanna och Anna som lagade pestopasta med mig och så pratade vi i mängder in till småtimmarna. Dagen efter tittade Anna och jag på Hannas handbollsmatch ute i Bergsjön. När jag vinkat av de båda kom min bror Rasmus och hans käresta Martina och på kvällen gick vi ut och åt och hade det allmänt gött. Idag var vi nere på stan en snabbis och ganska nyss åkte de hem.

Jag har precis svirat om till träningskläder, eftersom Filippa och jag ska sticka iväg och gymma ett tag. Ikväll ska jag kolla på film, ta det lugnt och njuta av sista dagen av denna fina helg.

Den randiga kavajen är ifrån Monki som jag köpte för snart tre år sedan tror jag. Hört att det blivit modernt med ränder, så det gäller väl att hänga med. Skärpet är ifrån Myrorna. Idag tog jag på mina favoritjeans från 18th Amendmenth och tröja ifrån Topshop. Träningskläderna tror jag ingen är intresserad av var de kommer ifrån. Nu: röra på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela