fannys.blogg.se

första februari

Publicerad 2013-02-01 09:01:10 i fannys

Och på denna bild ser vi två nyheter. En weekendbag från Åhléns och en handväska från Zara. Dessutom är de packade, för i eftermiddag när jag slutat beger jag mig till Ulricehamn och till min familj. Har ikväll beställt tacos och mys framför På spåret. Hur fort har inte denna veckan gått? Känns som att det är fredag jämt, vilket är positivt.

Igår sjöng fåglarna när jag gick till jobbet och jag bytte ut fleecejackan till collegetröja. Skönt att få in lite vårkänslor så man orkar de sista vintermånaderna. Vi går mot ljusare tider hörrni. Dessutom går vi mot en fantastisk helg då jag ska ta igen tid med familj och vänner. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela