fannys.blogg.se

fjortonde februari

Publicerad 2013-02-14 19:49:11 i fannys

Vaknade upp jämte mina favorittjejer, mamma och Alva och vi tog en lång frukost innan jag begav mig till jobbet och de åkte hem. Har lyssnat på min girl power-lista idag för att boosta mig lite på jöbbe. Sedan jag kom hem har jag dansat i duschen, dansat i morgonrocken och sittdansat till listan i soffan. 

Har fått så himla mycket kärlek från mina vänner idag. Älskar alla hjärtans dag! Var och varannan människa jag mötte idag bar på presenter, blommor och/eller systemet-påsar. Tycker det är kul att folk engagerar sig lite extra för att göra de de älskar glada. Själv ska jag tillbringa kvällen med banankaka, te och min nya favoritserie Community (förstår inte hur denna kunnat undgå mig tidigare?).

Har på mig jeans från Crocker och linne från Monki.

PS. FANTASTISKA tuplaner jag haffat va? Åh, de gör mig så glad.

Kommentarer

Postat av: Mike

Publicerad 2013-02-14 23:24:50

guuuu va häftiga!!! typ taggiga. kommer o tänka på en krokodils tänder??

Svar: haha älskar dig. Men eller hur! Och färgen är ju också fantastisk??
fannys.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela