fannys.blogg.se

fjärde februari

Publicerad 2013-02-04 20:28:23 i fannys

Har blivit en sådan vardagsmysare på senare dagar, älskar det. Ikväll, när jag piggnat till var jag sugen på pannkakor och passade på att hälla i lite kakao och socker. Keso, te och mjölk till och det blir en riktig lyxmåltid. Passade även på att bläddra igenom senaste numret av Sköna Hem.

Jag och min kompis Filippa köpte gymkort häromdagen, årskort dessutom. Så nu är det dags att byta ut några myskvällar till träningskvällar hädanefter. Ska nog fungera det också..

Kommentarer

Postat av: ellllllyyy bästis

Publicerad 2013-02-09 14:02:51

hallå!!!!!!!! blogga då...... nununununu

Svar: haha men älskling
fannys.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela